Cocoon dla Carlo Rossi

Pierwszego dnia Polskiego Tygodnia Mody odwiedziłyśmy kilka pokazów w strefie Designer Avenue.

We wszystkich kolekcjach znalazłyśmy inspirujące perełki. Najdłużej i najwięcej mówiono chyba jednak o Cocoon dla Carlo Rossi. O kolekcji plotkowano już kilkanaście dni przed Fashion Weekiem, huczało na pięć minut przed rozpoczęciem pokazu, w trakcie i długo po prezentacji. Całe przedsięwzięcie jest oczywiście świetną reklamą dla tegoż sponsora. Radio, telewizja, prasa na każdym kroku wspominają Carlo Rossi, Carlo Rossi, Carlo Rossi na Polskim Tygodniu Mody. Firma ma swoje stoisko w showroomie, częstuje gości,sponsoruje imprezę i czaruje wizerunkiem.

Pokaz zaliczamy do udanych. Dobrze zbudowany klimat, rozwijające się napięcie. Kolekcja kobieca, podkreślająca sylwetkę, dość klasyczna, ale wcale nie nudna! Pojawiły się i mała czarna, i printy, legginsy, i skóra. Widzowie mówią: ponadczasowa, bezpieczna, elegancka. Pod koniec prezentacji, gdy czujność gości została uśpiona, zaczęły błyskać światła, muzyka zadudniła głośniej, w powietrze wyleciały tabuny płatków róż, wystrzeliły sztuczne ognie i w świetle reflektorów ukazała się kreacja wieczoru. Kreacja, nad którą pracował sztab projektantów przez, jak ekipa podkreśla, sto sześćdziesiąt godzin. Posuwistym, pewnym krokiem modelka przeszła przez cały wybieg tak, by każdy doskonale mógł obejrzeć suknię skonstruowaną z tysięcy płatków prawdziwych róż. Sztywna, solidna konstrukcja, sprawiająca wrażenie lekkiej chmurki. Cała hala wypełniła się aromatycznym zapachem, na wielu twarzach pojawił się uśmiech usatysfakcjonowania. Warto tu wspomnieć, że róże udostepnione były przez duet florystyczny Sekunda&Sieradzan. Dobra współpraca. Świetna robota.

Pędzimy oglądać dalej, pozdrawiamy!

Autor: 

NATINO

Komentarze

FacebookTab